فروش انواع ساندویچ پانل کارن پنل

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم یا اتاق تمیز

این پانل از نوع ساندویچ پانل دیواری بوده و در ساخت کلین روم (اتاق تمیز) کاربرد دارند. معمولا در ضخامت ۶ سانتی تولید می شوند و عمده تفاوت آن با ساندویچ پانل دیواری معمولی صاف بودن این پانل ها می باشد، زیرا طبق آیین نامه ساخت کلین روم کشور ایران پانل به کار رفته در کلین روم می بایست کاملا صاف و بدون فرم باشد تا پارتیکل های موجود در فضا در شکل فرم پانل ها جمع آوری نشوند. کیفیت ساندویچ پانل کلین روم (دو رو صاف) کارن پانل در حد استاندارد های جهانی و عاری از هرگونه موج می باشد. همچنین محل اتصال دو پانل بسیار گیرا بوده و به طور ایده آلی به هم متصل می شوند.

اتاق تمیز

اتاق تمیز یا کلین روم به مکانی گفته می شود که می بایست این مکان عاری از هرگونه آلاینده های محیطی، گرد و غبار، میکروب، بخار آب و... باشد.

اتاق تمیز در انواع صنایع و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد که می توان از انواع آن به مراکز تولیدات مواد غذایی و دارویی، صنایع داروسازی، صنایع فضایی، آزمایشگاه ها و... اشاره کرد.

به دلیل کاربرد و ویژگی ساندویچ پانل ها در انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری، از این محصول در ساخت اتاق تمیز استفاده می شود تا بهترین کارایی را در اختیار قرار دهد.

 

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل کلین روم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل در تهران

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل یک انقلاب در صنعت ساخت و ساز در چند دهه گذشته به شمار می رود. در واقع ساندویچ پانل ها از جمله بهترین مصالح در ساخت سازه ها هستند که کاربردهای متفاوتی همچون عایق بندی و برای مقاوم سازی به کار می روند. ساندویچ پانل جایگزین بتن در صنعت ساختمان سازی است و مزیت آن نسبت به بتن در سبک بودن آن است از این رو مورد استقبال بسیاری از افراد در صنعت ساختمان سازی از جمله مدیران پروژه ها قرار گرفته است.

انواع ساندویچ پانل

به طور کلی می توان بیان داشت که ساندویچ پانل ها در دو نوع زیر ارائه می شوند:

۱- ساندویچ پانل سقفی

۲- ساندویچ پانل دیواری

هر کدام از این مصالح از انواع دیگری نیز برخوردار هستند در ساندویچ پانل ها از موادی مثل پشم شیشه، پلی یورتان و پلی استایرن استفاده می شود.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل ارزان


ساندویچ پانل پیش ساخته در تهران را از ما بخواهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS)

ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS) چیست؟

سازه و ساختمان ها باید استحکام بالایی داشته باشند، در غیر اینصورت نمی توانند عمربالایی برای مصرف کنندگان داشته باشند. مصالح ساختمانی مورد استفاده در آن ها اصلی ترین عامل در میزان استحکام سازه ها می باشد. فرقی ندارد سازه صنعتی باشد یا مسکونی، در هر دو صورت باید بهترین و مرغوب ترین مصالح را در آن استفاده کرد. ساندویچ پانل یکی از محکم ترین مصالحی هستند که بیشترین کاربرد را در سازه های صنعتی دارند.

 

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل ها ورقه هایی هستند که جایگزین بسیاری از متریال های ساختمان سازی شده اند. مهم ترین ویژگی که آن ها دارند استحکام بالای آنهاست. آنها وزن کمی دارند ولی در عین حال مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و خارجی نشان می دهند.

ساندویچ پانل ها به دو صورت ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی دسته بندی شده اند. اما از نظر جنس، رنگ و ابعاد با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. معمولا پیمانکاران برای سفارش آن ها محل مورد استفاده و متراژ محیط را به سازنده می دهند تا مناسب ترین ساندویچ پانل را به مشتری بدهند.

 

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل سردخانه ای

یکی از انواع ساندویچ پانل ها را می توان با نام ساندویچ پانل سردخانه ای معرفی کرد. ساندویچ پانل سردخانه ای دارای کاربرد ها و مزیت های فراوانی می باشد که در ادامه ی مطلب سعی داریم تا شما را با تمامی موارد مرتبط با ساندویچ پانل سردخانه ای آشنا سازیم.

ساندویچ پانل سردخانه ای چیست؟

ساندویچ پانل سردخانه ای می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای اتاقک ها و محیط هایی باشد که نیاز به سرمایش و حفظ دما در آنها حس می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل پلی استایرن چیست؟

امروزه برای ساخت ساندویچ پانل از مواد  متفاوتی می توان استفاده کرد که هر یک ویژگی های خاص به خود را شامل می شوند. یکی از انواع عایق های استفاده شده در لایه میانی ساندویچ پانل، عایق پلی استایرن می باشد.

در زیر به توضیحاتی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با این نوع عایق می پردازیم:

 

عایق پلی استایرن

یکی از انواع فوم های فشرده شده برای استفاده به عنوان عایق در ساخت دیواره ها و یا سقف ساختمان ها، عایق پلی استایرن می باشد.

عایق پلی استایرن، کاربری های یک عایق اعم از مقاومت در برابر صوت، رطوبت و سردی و گرمی هوا را در بر دارد.

امروزه عموما عایق پلی استایرن را با نام یونولیت می شناسند. این عایق از پلیمرهایی چون استایرول یا استایرن تولید می شود.

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل پلی استایرن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

از آنجاییکه ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی مستحکم در ساخت سازه های و ساختمان های صنعتی و مسکونی می باشد، توجه به نکات مهم در خرید ساندویچ پانل برای کارفرمایان و مشاوران پروژه بسیار قابل اهمیت است.

در مطالب گذشته به اطلاعات فنی در خصوص هر یک از انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری پرداخته ایم که مطالعه ی آنها به شما برای انتخاب بهتر ساندویچ پانل کمک شایانی خواهد کرد. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاوران و متخصصین کارن پنل در ارتباط باشید.

 

اطلاعات پیرامون ساندویچ پانل

با در برداشتن اطلاعات کافی در مورد محصول و موارد مورد نیازتان در روند پروژه، قادر خواهید بود انتخاب های بهتری متناسب با سازه و پروژه ی مد نظرتان داشته باشید.

ساندویچ پانل ها امروزه کاربردهای فراوانی دارند و به دلیل مزایای به خصوصشان مورد استقبال مدیران پروژه ها به خصوص پروژه های صنعتی قرار گرفته اند.

ساندویچ پانل-نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل پلی یورتان چیست؟

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل پلی یورتان

 

ساندویچ پانل ها به طور کلی در انواع مختلفی تولید می شوند که هریک دارای ویژگی ها و کاربردهای خاص به خود هستند. در این مقاله به طور اختصاصی به ساندویچ پانل پلی یورتان می پردازیم.

جنس فوم ساندویچ پانل در انواع مختلفی چون فوم پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ تولید می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati

ساندویچ پانل

 

امروزه صنعتی به نام ساندویچ پانل وجود دارد که ممکن است با شنیدن نام آن شوکه شوید زیرا بیشتر شبیه نام ماده‌ای غذایی می‌باشد تا یک سازه‌ی فوق‌العاده اما در مطالب زیر به توضیح آن می‌پردازیم. ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل (صرفا تفاوت تلفظی است و فرقی ندارند) بدین صورت معرفی می‌شود، سازه‌ای جدید که دارای ساختار سبک و مرکبی می‌باشد و از دو سمت محدود به دو لایه فلزی می‌باشد و در میانه‌ی آن یک لایه عایق وجود دارد(همچون یک غذای ساندویچی که نان آن محیط مواد غذایی است).

 

این نوع مصالح در واقع متشکل از ترکیبات کم وزنی است که دو لایه درونی و بیرونی و در میان این دو لایه، یک لایه عایق انعطاف‌پذیر وجود دارد که در ساخت و ساز و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.




گروه صنعتی کارن پنل در این زمینه به تولید ساندویچ پانل در انواع مختلف با کیفیت بالا می‌پردازد که می توانید برای اطلاعات فروش ساندویچ پانل و هم‌چنین خرید اینترنتی ساندویچ پانل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ronak sherafati