امروزه صنعتی به نام ساندویچ پانل وجود دارد که ممکن است با شنیدن نام آن شوکه شوید زیرا بیشتر شبیه نام ماده‌ای غذایی می‌باشد تا یک سازه‌ی فوق‌العاده اما در مطالب زیر به توضیح آن می‌پردازیم. ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل (صرفا تفاوت تلفظی است و فرقی ندارند) بدین صورت معرفی می‌شود، سازه‌ای جدید که دارای ساختار سبک و مرکبی می‌باشد و از دو سمت محدود به دو لایه فلزی می‌باشد و در میانه‌ی آن یک لایه عایق وجود دارد(همچون یک غذای ساندویچی که نان آن محیط مواد غذایی است).

 

این نوع مصالح در واقع متشکل از ترکیبات کم وزنی است که دو لایه درونی و بیرونی و در میان این دو لایه، یک لایه عایق انعطاف‌پذیر وجود دارد که در ساخت و ساز و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.




گروه صنعتی کارن پنل در این زمینه به تولید ساندویچ پانل در انواع مختلف با کیفیت بالا می‌پردازد که می توانید برای اطلاعات فروش ساندویچ پانل و هم‌چنین خرید اینترنتی ساندویچ پانل با مشاوران ما در ارتباط باشید.



برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و یا به صفحه‌ی مربوط به قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید.

ضخامت پانل‌ها از ۵ الی ۲۵ سانتی‌متر، با توجه به سلیقه و نیاز مشتری قابل تولید و اجرا می‌باشد. پانل کامپوزیت آلومینیوم نام دیگر ساندویچ پانل می‌باشد که عنوان نوعی سقف و دیوار کاذب در موارد صنعتی، ساختمان، بیمارستان‌ها، کارخانه‌جات و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بطور کلی ساندویچ پانل در دو نوع زیر ارائه می‌شوند:

1.ساندویچ پانل سقفی

2. ساندویچ پانل دیواری

که در ادامه به توضیح و تفسیر هر یک می‌پردازیم. پانل سقفی در ضخامت‌های مختلف قابل تولید و اجرا می‌باشد و بهترین نوع آن، ساندویچ پانل پلی یورتان می‌باشد. این پانل‌ها در برابر رشد هرگونه گیاه و قارچ مقاوم می‌باشند. ساندویچ پانل سقفی وزن بسیار کمی داشته و در برابر رانش زمین و زلزله نیز دارای مقاومت مناسبی هستند.